lördag 22 maj 2010




Just nu känner jag LYCKORUS. Ni vet när livet bara FLYTER
och du är den som ligger på LUFTMADRASSEN som flyter. 

Vad har då HÄNT?
Jag tror att vi människor ska bli duktigare på att vara
TACKSAM för det man har & inte tvärtom.

JO det är så att jag fått ett NYTT jobb, min käreste
LILLEBROR har kommit hem helskinnad.

Jag har två helt UNDERBARA barn.........
Dessutom lämnade jag in mina carvingskidor som är tre
säsonger gamla, de hade gått SÖNDER & igår gick jag
in på butiken & frågade & jag ska nog få NYA skidor.
KUL!!!!
Jag kanske borde köpa en TRISSLOTT!
Näe varför skulle jag göra det......jag har ju redan ALLT!!!!!!!!!
Ännu en helg som vi jobbar & myser på i sommarSTUGAN.

Vi skickar en hälsning till STACKARNA som ligger & spyr..
Ett gott råd; skriv ner 3 saker varje dag som du är
TACKSAM över.

Vi hörs!


2 kommentarer:

  1. Jaa visst är det härligt när livet leker,,,å nu är vi friska.De är som de säger att man har bara EN önskan när man är sjuk men sjuttielva när man är frisk.

    Mycket kloka från dig min visa vän, fortsätt flyta med madrassen å är de så att den styr förbi vår stuga så kom in på en fika ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja tack det gör vi gärna!
    Om det blir någon tid över.....sommarstugan + småhusen skall målas.....om nu vädret tillåter.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...