tisdag 24 maj 2011

VARDAGSGLIMT
Livet rullar på och sommaren närmar sig. 
Jag har en del fotojobb som väntar så då lär
tiden gå ännu fortare. Eftersom jag älskar sommaren är det
inte mig emot att klockan tickar.

I afton har jag levererat bilder till glad familj.

Som vanligt finns fler bilder från fotograferingen på min 
Men för att sprida lite glädje vill jag visa denna bild
Pappa Jörgen, Ossian, Ebba & mamma Cissi
Den här gången fick jag beställning på svartvita kort
med färg inslag. Tycker att fjärilarna funkade rätt bra!

I början av juli ska jag få vara med på en konstutställning 
och jag håller på att förbereda och planera.
I informationen som jag fått stod det bla att jag skulle ha med en
presentation av mig själv.
Jag hade en idé & min bror var snäll och hjälpte mig
vad tror ni om detta?
Tagit bilden direkt från hans blogg, därav kvalitén.
Har inte bestämt om jag ska presentera den i färg eller inte.

Vad tycker du?

Nu till någonting helt annat!
Måste bara tipsa om denna
Köpte denna tidning på Konsum idag.
Hur många intressanta recept som helst.
Vad sägs om:
*7 bakverk med vanilj
*Mumsiga rutor i långpanna
*Syrliga & söta rabarberrecept

*Läckert i långpanna
*Småkakor
*Mjuka kakor
*MATBRÖD - olika, ljust, 
mörkt, med fyllning, med jäst utan jäst m.m
*Munkar
*Pajer
*Tårtor
Bullar
O S V 
För som gillar att baka i långpanna, eller matbröd eller bara
att baka köp tidningen i morgon.
HEMBAKAT NR 3

God natt!





3 kommentarer:

  1. Jag brukar föredra svart/vita foton men jag tycker du ska ta det i färg! Himla fint (och lilla Heffaklumpen syns mer på färgbilden) Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Blir det lunch för er på fredag utan mig eller?
    Kul att du gillade bilden, jag håller nog med dig om färg bilden!
    Sköt om dig!

    SvaraRadera
  3. Jo, vi lunchar imorgon utan dig. Men vi tar en "rain-check" till hösten. Om vi inte lyckas få ihop något under sommaren.., är ni hemma under marknaden? Favorit i repris?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...